Головна » 2020 » Червень » 26 » Булінг
12:32
Булінг

1.План заходів на протидію булінгу за 2019-2020 н.р.

 


 з/п

ЗАХОДИ

Відповідальні за проведення

Термін виконання

1.

Проведення класних батьківських зборів «Запобігання та протидія булінгу в учнівському середовищі».

Класні керівники

1-11-их класів,

Практичний психолог

Згідно з графіком проведення зборів

2.

Анкетування учнів 2-11 класів «Насильство в родині

Практичний психолог

Листопад

3.

Організація та проведення класних годин, із питань попередження та запобігання булінгу

Класні керівники

1-11-их класів

Протягом

року

4.

Психодіагностика здобувачів освіти (вибірково) на визначення схильності до агресивної поведінки

Практичний психолог

Протягом

року

5.

Проведення тематичних бесід, відеолекцій, тренінгових занять щодо запобігання та протидії булінгу, формування моральних цінностей за участю громадських організацій та провідних спеціалістів.

Соціальний педагог

Педагог-організатор
 Кл. керівн.

1-11-их класів

Протягом

року

6.

Систематичне здійснення аналізу створення безпечного освітнього середовища для здобувачів освіти, навчальних ситуацій.

Адміністрація

Педагог-організатор

Кл. керівн.

 1-11-их класів

Протягом

року

7.

Перегляд та обговорення школярами тематичних відеофільмів

Класні керівники

 1-11-их класів

Протягом

року

8.

Тренінгові заняття по класах «Стоп булінг»

Практичний психолог

5-10 кл.

Протягом

року

9.

Виховні години «Життя без насильства».

Кл. керівники

 6-11-их класів

Протягом

року

10.

Методичні рекомендації для класних керівників щодо проведення заходів із питань попередження булінгу.

Заступник директора з виховної роботи

Протягом

року

11.

Тематичні години психолога та соціального педагога з питань протидії булінгу, створення доброзичливого мікроклімату  в колективі, формування моральних цінностей («Профілактика насильства в учнівському середовищі», «Що таке булінг? Як себе захистити?», «Що таке агресія? Як навчитися нею керувати?», «Як правильно дружити», «Причини виникнення боулінгу», «Конфлікт. Як його вирішувати» тощо).

Практичний психолог Соціальний педагог

Протягом

року

12.

Тренінгові заняття учнів 5-7х класів «Профілактика булінгу в учнівському середовищі»

Практичний психолог

Січень-Лютий

13.

Поради «Як допомогти дітям впоратися з булінгом»

Практичний психолог

Протягом

року

14.

Батьківський всеобуч на тему «Безпечне середовище. Булінг. Адміністративні стягнення порушників».

Практичний психолог

Учитель правознавства

Лютий

15.

Перегляд відео – презентацій «Булінг у школі. Як його розпізнати. Кібербулінг або агресія в інтернеті: способи розпізнавання та захист дитини» учнями 2-4-х класів

Класні керівники

Січень

16.

Поради батькам, як зменшити ризик булінгу для своєї дитини

Кл. керівн.

Практичний психолог

По графіку батьківських зборів

2.Порядок реагування на доведені випадки булінгу 

 

1.Директор закладу має розглянути звернення у встановленому порядку.

2.Директор закладу створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.

3.Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то директор школи повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.

4.Особи, які за результатами розслідування є причетними до булінгу, несуть відповідальність відповідно до частини другої статті 13 (вчинення правопорушень за статтею 1734) Кодексу України про адміністративні правопорушення.

 

 3.Порядок подання та розгляд   заяв про випадки булінгу в Тиннянській ЗОШ

 

1.     Усі здобувачі освіти, педагогічні працівники закладу, батьки та інші учасники освітнього процесу повинні обов’язково повідомити директора навчального закладу, Маркову Л.С., про випадки булінгу, учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

 

2.     На ім’я директора закладу пишеться заява (конфіденційність гарантується) про випадок боулінгу (цькування).

 

3.     Директор закладу видає наказ про проведення розслідування та створення комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), скликає її засідання.

 

   4.     До складу такої комісії входять педагогічні працівники (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булерів, керівник навчального закладу та інші зацікавлені особи.

 

  5.     Рішення комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів комісії.

 

 

 

Категорія: ПРОЗОРІСТЬ ТА ІНФОРМАЦІЙНА ДОСТУПНІСТЬ | Переглядів: 494 | Додав: SimafoR | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Календар
«  Червень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Друзі сайту



Крилаті вислови
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0