16:18 РІЧНИЙ ЗВІТ ДИРЕКТОРА ШКОЛИ | |
РІЧНИЙ ЗВІТ про діяльність Тиннянської ЗОШ І-ІІІ ст. у 2016 - 2017 навчальному році 1. Загальна інформація про школу. Школа є комунальною власністю Дунаєвецької селищної ради Хмельницької області. За звітний період навчальний рік завершило 104 учні в 11 класах. У 2016-2017 навчальному році працювали 24 педагоги і 13 працівників з числа обслуговуючого персоналу. В 2011 році школа була атестована з достатнім рівнем освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти. 2. Кадрове забезпечення. Загальна кількість педагогічних працівників Тиннянської ЗОШ І-ІІІст. за категоріями: Всього працівників –24. З них:
Протягом 2016-2017 навчального року курси підвищення кваліфікації пройшли 5 педагогів. Середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становило 18,1 години. 3. Основні напрями контрольно-аналітичної діяльності: Основними напрямами контрольно-аналітичної діяльності у 2016-2017 н.р. були:
4. Методична робота. Методична робота проводилася згідно з річним планом та планувалася на виконання наступних завдань: - координація діяльності та управління методичними об’єднаннями; - вивчення рівня кваліфікаційного забезпечення навчально-виховного процесу кадрами; - проведення системи методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих здібностей вчителів, виявлення перспективного педагогічного досвіду та участь в його вивченні; - залучення педагогів до участі в конкурсах педагогічної майстерності; У 2016-2017 навчальному році школа працювала над проблемою: «Впровадження новітніх технологій навчання та виховання», «Забезпечення умов для здобуття якісної загальної середньої освіти» В 2016-2017 навчальному році в школі діяло 4 методичних об’єднання: -МО початкових класів; -МО суспільно-гуманітарного циклу; -МО природничо-математичного циклу; -МО класних керівників. В межах єдиного методичного дня розглянуті питання нової нормативно-директивної документації, регулюючої процес навчання та виховання; теоретичний та технологічний аспекти шкільного моніторингу. Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково – практичних конференціях. 21 листопада 2016 року на базі школи було проведено районний семінар – практикум для вчителів української мови і літератури на тему: «Проблемно – дослідницька діяльність школярів на уроках української мови і літератури» Проводяться співбесіди з учителями за проблемою, над якою вони працюють. Систематично поповнюється методична база навчальних кабінетів. 5. Учбова діяльність учнів.
6. Робота з обдарованими дітьми З метою виявлення здібних учнів, їх підтримки та залучення до наукової роботи, а також стимулювання самостійної роботи школярів щодо вивчення окремих предметів відповідно до визначених шляхів розв’язання методичної проблеми школи, учні школи беруть активну участь у МАН. Осередок МАН у 2016-2017 н.р. налічував 11 членів - учнів 7-11 класів. На районний конкурс подавали 5 робіт, дві з яких зайняли призові місця: Блаута Дмитро (учень 8 класу) -в секції «Історичне краєзнавство» - робота «Видатні українці нашої місцевості» - керівник Драч І.А. Маркова Анастасія ( учениця 9 класу) - у секції «Історичне краєзнавство» - робота «Католицька громада с. Тинна» - керівник Сохатюк О.І.
Протягом 2016-2017 навчального року учні 1-11 класів брали участь в міжнародних конкурсах ім. П. Яцика, «Колосок осінній», «Колосок весняний», «Кенгуру»,«Лелека», «Соняшник» та предметних олімпіадах. У другому етапі Всеукраїнських предметних олімпіад учні школи зайняли одне друге та два третіх місця: німецька мова - учениця 8 класу Чопова Вікторія - 2 місце, географія – учениця 10 класу Марущак Тетяна - 3 місце
Виховання учнів в сучасній школі здійснюється в контексті національної загальнолюдської культури, охоплює весь навчально-виховний процес, ґрунтується на свободі вибору мети життєдіяльності та поєднує інтереси особистості, суспільства, держави і нації. Особлива увага в навчальному році приділялась формуванню духовної культури школярів, розвитку внутрішньої свободи учнів, їх здатності до об’єктивної самооцінки і саморегуляції поведінки, до морального самовдосконалення,формуванню навичок самоврядування, соціальної активності і соціальної відповідальності у процесі громадської діяльності школярів. В 2016-2017н.р. виховання учнів у школі здійснювалося в контексті національної і загальнолюдської культури. В основу виховної діяльності школи покладено програму «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», затвердженої Міністерством освіти і науки України ( наказ № 1243 від 31.10.2011). Метою виховної роботи школи - є виховання свідомих громадян України, розвиток здібностей та обдарувань учнів, суспільних та власних інтересів, виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав і свобод людини, виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, формування навичок та засад здорового способу життя. В 2016 - 2017 навчальному році виховна робота в школі проводилася за такими напрямками: громадянське, патріотичне, трудове, художньо – естетичне, моральне, екологічне, формування здорового способу життя, сприяння творчому розвитку особистості, превентивне виховання. Виконуючи основні завдання виховання учнів, педагогічний колектив використовує різноманітні форми й методи роботи: колективні творчі справи, проектну діяльність, години спілкування, бесіди, свята, зустрічі, екскурсії, конкурси, огляди, акції, виставки. Пріоритетним напрямком роботи в 2016 - 2017 навчальному році було патріотичне виховання. Проведено заходи з метою виховання поваги до українського народу, формування громадянських і конституційних обов'язків. Велику роль в патріотичному вихованні учнів відіграє наш шкільний музей, в якому зібрані матеріали становлення та розвитку нашого села і школи, цікаві експозиції про видатних людей, чия доля нерозривно пов’язана з Тинною. Слід зазначити, що проведені протягом року заходи мали великий емоційний вплив і відіграли значну роль у вихованні патріотичних почуттів учнів. З метою формування національної самосвідомості, виховання громадянина України, що шанує культурне надбання свого народу, проведено багато різноманітних конкурсів. Розширювати уявлення про те, як краще діяти у життєвих ситуаціях, як знайти своє місце в житті, зрозуміти такі категорії, як «життєва позиція», «спосіб життя», «життєвий шлях», «життєві програми», «цілі і плани», «самовизначення в житті», допомагають уроки життя, нестандартні години тематичного спілкування, родинні свята та інші форми роботи. Проведені години тематичного спілкування «Ти посеред людей і люди навколо тебе», «Жити за законами людського спілкування», філософські столи допомагають дітям творити самих себе, виховувати характер, розум, почуття. Справжніми святами стають презентації лідерів учнівського самоврядування і лідерів класів. Такі захисти підносять учнів, допомагають глибше пізнати себе, утвердитись у самоповазі. Відтак, дитина переходить до великих світоглядних питань: для чого я живу на світі? Що я залишу після себе? У чому сенс життя? З досвіду практичної роботи напрошується висновок, що без самовиховання немає виховання. Виховання - це розвиток, а розвиток – це самоспостереження особистості. Виховання – це тільки тоді виховання, коли воно «само». Людина сама себе створює. І, врешті – решт, не стільки освіта, скільки виховання характеру, розуму, почуттів стає першочерговою потребою сьогодення. В школі склалася система взаємодії і співпраці з громадськістю села. Центром цієї системи є Рада школи, яка визначає головні напрямки розвитку школи, координує та спрямовує роботу всіх ланок навчально-виховної роботи школи. Всі напрямки виховання тісно пов’язані між собою і утворюють цілісну систему, яка забезпечує виховання всебічно розвиненої особистості – вільної, гуманної, духовно і творчо зрілої, фізично досконалої, громадянсько-відповідальної, ініціативної і активної, здатної до вирішення складних проблем, готової до самооцінки і самовиховання. Василь Сухомлинський писав «Наш найважливіший педагогічний інструмент – це уміння глибоко поважати людську особистість у своєму вихованці. Ми цим інструментом маємо творити необхідну тонку річ: бажання бути добрим, стати сьогодні кращим, ніж учора. Це бажання не виникає саме по собі, його можна лише виховати».
Кожен педагог – невичерпне джерело енергії, яким живиться учнівський колектив. Адже не кожен може гарно вчитися, але кожна дитина може і хоче займатися улюбленою справою. І саме вчителі є тією опорою і підтримкою для своїх учнів, яка допомагає стати їм на ноги. Досягнення учнів:
Загальношкільні заходи
8. Правовиховна робота. Протягом 2016-2017 н.р. було проведено ряд профілактичних заходів щодо попередження правопорушень неповнолітніми згідно програми превентивного виховання, а саме: -Зустрічі з дільничним інспектором; -Вивчення умов проживання дітей вдома з сімей, які перебувають у скрутних умовах;
-Індивідуальні бесіди з учнями та батьками із проблемних сімей. Адміністрацією, соціальним педагогом школи регулярно проводяться бесіди з учнями «групи ризику» і учнями, які попали в складні життєві умови. В школі проводиться правовиховна цілеспрямована робота. Її підсумок – не допущено жодного серйозного правопорушення учнями школи. 9. Соціальний захист. Соціальна підтримка дітей пільгової категорії проводиться згідно чинного законодавства. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. В школі 104учнів. З них:
малозабезпечені 8 сімей 12дітей сім’ї переселенців 1 сім’я 2 дитини діти учасників АТО 3 сім’ї 4 дитини мами- одиначки 9 родин 12 дітей виховують опікуни 1 родина 1 дитина діти – інваліди 4 дитини багатодітні родини 9 сімей 29 дітей
Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. За бюджетні кошти діти з малозабезпечених сімей та діти позбавлені батьківського піклування щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні . 10. Співпраця з батьками. Педагогічний колектив ефективно співпрацює з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації і розвитку школяра. Батьки є активними учасниками навчально – виховної роботи школи. Класні керівники тісно співробітничають з сім'ями своїх вихованців. 11. Управлінська діяльність. Управління школою здійснюється відповідно до річного плану роботи школи, календарних планів вчителів і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально – виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи. Більшість рішень приймаються на основі обліку думки колективу і інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива і самостійність підтримується, повноваження делегуються. Дирекція школи в своїй роботі із співробітниками дотримується партнерського стилю керівництва. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Аналіз результатів внутрішкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |
« Листопад 2017 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
- 2012 Вересень
- 2013 Лютий
- 2013 Квітень
- 2014 Лютий
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Листопад
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Листопад
- 2017 Січень
- 2017 Березень
- 2017 Вересень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Травень
- 2019 Березень
- 2020 Червень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2023 Липень